Wednesday, February 11, 2009

Kerepek

Ohoo.. Ju merapu gik. Hahaa.. Aritok aku dah bersemangat jak mok memblog. Sampe sik kuar mkn tghari. Hahaa.. Thanks ngan member-member yg suka memblog, dgn pertolongan cdak dpt juak aku siapkan aku mpun layout n design screen tok. Hahaa.. Uhh.. Lapar ehh.. Nyesal sik kuar mkn tek. Cdak opismate ada ngajak pergi open house Chinese New Year rah Century Square. Tp malas sbb gik tgh hype ngan blog tok. Hahaa.. Tok terpaksa bertemankan ngan Uncle Jacob's pake isik perut ckit. Hmm.. Mok padah diet sikda juak berdiet. Camne gik mok berdiet mun berat sik pande turun-turun. Hahaa.. Tp mun sik try juak berdiet, kelak ada org bisin jd mak nenek. Seb bait la aku sayang gilak-gilak ngan nya. Hahaa.. Hmm.. Aritok d opis sikda apa-apa gilak yg terjd. Kecuali insiden beberapa minggu dolok jak aku kantoi ngan bos. Hahaa.. Apa boleh polah juak mun dah terkantoi. Redha jak nak. Hahaa.. Syabas bhaiya.. Okeh.. Kelak merepek gik. Hahaa..

7 comments:

It4Ch1 said...

makan kene makan gak. tenaga untuk memblog. itu perlu. sik btui? haha.

^eazy^ said...

weih, xpaham la.. sik tau.. translator please..

Hisham.Hazida said...

x perlu la nak translate.. hehee..
tp bab mkn perlu gak.. mkn utk hidup n bkn hidup utk mkn!

JohnD said...

haha..iboh kantoi lg :)

Noli said...

bob..biler date nk kawen?nk publish kat blog i la..hehe

MiSsy hElD@ said...

huhu bob jiwang siut'!!!...(:P)..

Hisham.Hazida said...

Majlis kawin aku on 21th March.